måndag 21 oktober 2013

Ett nytt kapitel...

Nu va det ett tag sedan jag skrev här...
Jag har flyttat, blivit uppsagd och e fortfarande skönt singel för nu har jag valt själv att vara singel och jag trivs bra med det just nu.
Jag har så mycket som snurrar runt mig med olika saker så jag behöver få vara ensam och äga min egen tid.
Äntligen känns det som jag kommit hem.
Jag älskar min nya lägenhet så otroligt mycket och jag känner mig verkligen hemma och det här är "min vrå av världen" (som Peter LeMarc sjunger).
Här kan jag samla ihop mig själv och skapa ett helt nytt kapitel i mitt liv.
Jag har äntligen fått det sovrum som jag längtat efter att få ha i flera år och jag har garderober som jag inte haft på 3,5 år!
Ett riktigt kök med bänkytor och diskmaskin :)
Ett riktigt badrum med mycket plats...LYX!
Ett vardagsrum som jag inte är klar med riktigt än men på onsdag kommer dom sista möblerna och sen är det bara lite pynt som gäller.
Nadja har äntligen fått ett eget rum som hon inte haft hos mig sen jag separerade för 4 år sedan :) och det känns så bra!
Jag mår bra och jag känner mig trygg i mig själv vilket jag inte gjort på flera år.
Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra...plugga eller söka jobb.
Jag har varit hos en studievägledare idag och han gav mig en del info som jag ska ta och kolla upp och så får vi se.
Den stora frågan är ju som alltid...pengar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar