lördag 20 juni 2015

DU bor i mitt hjärta nu

Jag älskar dig så mycket så det kliar i hela kroppen.
Jag blir rastlös när jag inte får vara nära dig.
Jag vill känna dig, hålla din hand, leka med dina fingrar och smeka din hud.
Du gör mig lugn av din närhet och när du håller om mig känner jag mig trygg och jag vill stanna…länge, länge…
När jag tänker på dig blir jag varm i hela kroppen och livrädd för att du ska försvinna!
Jag vill inte äga dig men jag vill låna dig och jag önskar att du kan älska mig med alla mina fel och brister för en väldigt lång tid framöver.
Du kan göra mig galen ibland och det vet du om…driver mig till vansinne och sen ler lite och håller om mig när jag blir arg.
Du är ärlig och berättar för mig när jag inte riktigt tänkt helt rätt och du är inte helt obekväm med att göra det heller och jag antar att det är för att du älskar mig. 
Jag vill tro det i alla fall.
Jag vet att jag ibland gör fel och att det gjort dig ledsen eller besviken och när det hänt är jag livrädd att du ska lämna och bara försvinna.
Jag älskar dig så mycket!
Du gör mig till en bättre människa.
Vi har haft våra gropiga vägar men jag hoppas att vi kan ta oss fram på samma gropiga väg i framtiden och finnas där för varandra.
Jag kommer alltid finnas för dig för du bor i mitt hjärta nu…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar