lördag 20 juni 2015

Tack för allt...

Jag har dig att tacka för så mycket.
Ingen har gjort mig så illa som du…men genom det har jag äntligen funnit ro i själen.
Du tog mig till dig när jag var som trasigast och behövde ren kärlek som mest.
När jag behövde någon som älskade mig för den jag var.
Du visade mig hur det är att bli älskad på riktigt och att få närhet och ömhet fast jag kanske inte alltid förtjänade det.
Du lagade mig!
Du klistrade ihop min själ och lät mig skapa de jag är idag.
Jag är långt ifrån perfekt men jag är bra och jag är sann!
Jag känner mig äntligen fri att ta emot det där fina igen…
Jag hoppas att jag hittar någon som kan älska mig lika rent som du gjorde för jag vet att jag förtjänar det nu.
Jag vill älska den personen lika mycket tillbaka.
Jag tänker inte offra mig själv men jag tänker ge allt jag har att ge för det är då jag tror att man kan skapa förutsättningar att bli lycklig.
Jag önskar dig givetvis samma sak!
Tack för att jag fick låna dig…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar