tisdag 19 juni 2012

Länge sedan nu...

Det var ett tag sedan jag skrev nu...
Livet har väl lunkat på "lagom doser glädje, logon doser gråt, däremellan ledan man aldrig kommer åt" som Peter LeMarc sjunger.

Jag trivs ganska bra med livet just nu tror jag (man ska inte fundera för mycket).
Jobbar ganska mycket ute med fastighetsskötsel och trivs som fan med det!
Det är roligt och skönt att kunna lyssna på talböcker och städa, klippa gräs eller rensa ogräs.
Jag har målat klart min altan också så nu är det bara oljning av trädäcket kvar :)
Sen skaver ju själen som vanligt lite till och från...ibland så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Förra veckan var Nadja hos mig och vi hade det så mysigt!
Hoppas på att det ska bli bättre väder till nästa vecka hon är hos mig så vi kan åka och bada lite. Funderar även på att ta en tur till våra vänner i Rimbo och snylta på deras pool ;)...men dom får ju snylta på våran hund...:)

Det har varit avslutning på Dagis också som vi var på...
Dom hade den på Färsna Gård och det var enkelt och mysigt...dom är så duktiga på att fixa för barnen på Körsbäret!
Jag har även fått följa med till Fritids och hälsat på...hoppas verkligen att det blir bra för henne där...
Lite nervig ska man väl va som morsa...eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar