måndag 23 april 2012

Måndag...

Idag har Anders vart här en sväng och vi har ätit middag men sen var han tvungen att åka till sina kids...
Jag och Ticklan har krypit ner i sängen...jag har tagit på mig min fina filt som jag fick i julklapp...den har armar!
SÅ galet skön!
Ibland är allt bara lite uppochner!

Har blivit förkyld så nu snorar jag och har ont i halsen...skit!
Har någe krångel med magen oxå...

På onsdag och fredag ska jag till Uppsala och jobba...
Får se om jag åker till Vallentuna efter jobbet på fredag eller om jag åker hem och myser...själv...
Funderar på att åka till Kungsträdgården på lördag och fota körsbärsträden som troligen tokblommar då...
Hoppas det är soligt på lördag.

I helgen som var så träffade vi ett supertrevligt par och deras grandis Kevin...
Han och Lotus hade nog riktigt skoj!
Roligt när man kan träffa en grandis som får vara lös och busa :)
Ticklan fick inte vara med...hon bara förstör...så hon hade jätte jobbigt i sitt koppel :)
Men hon var ju trött sen...hihihi!

Måste ta och ringa min mormor oxå...det har ju självklart strulat till sig när vi ska dit nästa helg.
Ibland blir jag bara så jävla trött!

En bra grej är ju att Ticklan snart löpt klart och jag kan lämna in henne på dagis igen när jag är i Uppsala.
När jag får råd ska jag se till att hon steriliseras så vi slipper detta och Ticklan slipper må konstigt.

Nä nu ska jag dricka lite varm mjölk med honung och sen sova!
Natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar