tisdag 24 april 2012

Sjuk!

Är sjuk idag och jag har så tråkigt...men så fort jag rör mig så blir jag svettig...
SÅ jag valde att kolla på gamla foton...ingen bra idé...skapade bara en massa ångest!
Men jag hittade i alla fall en bild som jag vill tatuera in på min kropp men den ska fixas till lite.
Jag vill rita till vingar på henne så hon ser ut som en liten älva.
Det är fotot har tryckts upp på två canvastavlor...en har Nadja och en har min farmor och farfar.
Jag kanske borde göra en till mig själv också...
Jag har inga bilder på Nadja hemma hos mig...inga foton i ram eller någe sånt.
Kanske borde fixa lite tavlor på henne från när hon va liten till nu...dom måste ju inte vara så stora utan man kan ju göra en del små och någon stor...lite blandat lixom.
Mitt hem är igentligen jävligt opersonligt sammtidigt som det inte är det...
Men jag har inga foton av någon som betyder något för mig...
Tror ibland det är ett sätt att skydda mig själv från smärta...jag har blivit sviken för många gånger eller så har jag själv svikit men Nadja vill jag faktiskt ha bilder på...får bättra mig där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar