söndag 23 september 2012

30-bast-bjudning!

Hade en helt fantastisk eftermiddag hos min mamma med underbara människor!
Jag blev så rörd att så många kom och en del hade åkt långt...nästan ALLA hade åkt långt!
Blev rörd över att det var så många som kom och åt smörgåstårta med oss.
Anders hade gjort alla smörgåstårtorna.
En del av dom som kom har jag inte sett på över tio år :)

Idag har vi varit hos mammsen och ätit brunch som bestod av: smörgåstårta, räkor och krabba :)

Maten från igår!



En del av presenterna jag fick! :)

Fick den här från min barndomskompis Robin som jag inte sett på 13 år!


Blommor från Fam Edman!

Presenter från Fam Edman :)

Blommor från Cissi och barnen <3

Presenter från Cissi och barnen!

Blommor från Anette och Jante :)

En jätte fin ask och ett kort som Anettes dotter gjort och ett armband som var helt underbart fint samt ett presentkort på IKEA laddat med 800:-...HELT GALET!!!

Detta fick jag av min chef Robin och hans familj :)

Detta fick jag av min lilla mamma :)

Sussi och Malin kom med det här...söta brudar!

Fam Ljungstik kom och firade mig med det här. Hade inte sett dom på väldigt många år heller :)

Den här fina buketten fick jag av Kent och hans fru Kajsa :)

Fick den här supersöta  prylen från Kent och Kajsa också :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar