fredag 18 maj 2012

Fredag!

Idag är det fredag och Nadja ska gå på Cirkus med Emelie...dom ska gå själva :)
Helvete vad dyrt det är att gå på Cirkus!
700:- för 2st!!!
Helt sjukt!
Men Jag tror Nadja kommer gilla det...det första hon sa när hon vaknade i morse va "idag ska jag på cirkus med Emelie!"
Nadja har redan valt kläder som hon ska ha på sig ikväll...dom valde hon redan i onsdags :)
Först ska hon till dagis sen till mormor och plantera blommor och sen ska vi åka till Vallentuna och laga mat och sen blir det till Cirkusen!
Fullt ös!

Igår var vi i Täby Centrum och shoppade en ny jacka till Nadja och ett par rosa byxor...visade sig att dom var långa i benen så jag köpte ett par till mig med i stl. 170...jag köpte även en varm tröja till mig själv på barnavdelningen och sen två linnen på vuxen och en sporttopp...kan va så att det enda som inte var ROSA va den varma tröjan :)
H&M har så sjukt snygga kläder i år!
Mycket rosa och korall...turkost och blålila...jag blir ju alldeles till mig!

Har varit ute och sprungit idag på Mellingeholm för tredje gången och jag har förbättrat mitt resultat med 3min på samma runda...mitt mål är att klara 1 MIL innan jag fyller 30 så jag har typ 18 veckor på mig!
SHIT!
Ska nog fundera på det lite över en kopp varm choklad med marshmallows

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar