fredag 4 maj 2012

Fredag!

Äntligen fredag och vi ska ha Fredagsmys!
Anders barn är ju inte med men vi får försöka mysa utan dom sötnosarna...
Nadja är snorig som bara den...hoppas hon inte fått samma skit som jag hade.
Måste ta mig ner på stan och köpa ett par nya brallor till henne med för hon har blivit så lång den lilla tösen :)

På söndag kl.13 har vi bokad dejt med Kevin våran nya polare :)
Eller det är väl snarare Lotus polare och vi hänger med ägarna...galet trevliga människor!
Fler av den sorten vill jag ha!

Har vi lite tur blir det kanske grillning hos mamma i helgen...älskar grillat!
Hoppas oxå på att min rethosta ska sluta så jag kan börja springa igen och kanske ta en sväng på gymmet också.
Har inte vart där sen jag blev sjuk och nu börjar det göra ont i kroppen igen...illa!
Men jag har en lite hämnd som jag ska sätta i verket så jag måste komma igång...moahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar