torsdag 10 maj 2012

Jaha ja...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva bara ATT jag vill skriva...
Hum...kan ju berätta att jag letar privat dator så jag kan fippla lite mer och greja med mina bilder och ta lite nya foton...greja med min blogg och skriva lite mer.
Har jag tur så får jag lite pengar över från skatteåterbäringen...men först har jag ett kreditlån som ska betalas tebax :)

Idag har jag städat och sen var jag och Ticklan ute på en löprunda på lunchen...så skönt!
Vi åkte till Mellingeholm och sprang en runda som är så bra för det är en gammal väg och inte så mycket folk som är där men självklart så mötte vi hela huddagiset som var ute!
En hel knippa glada hundar och dom var så fina...det var en tjej (Annelie tror jag hon heter) som gick med typ 8 hundar eller nåt.
Imponerande...skulle mina pissgrannar se :)

Ticklan va så duktig :)
Jag hade inget koppel med mig...förutom godis...hon var lite nyfiken men när vi skulle springa vidare hängde hon glatt med och tittade inte ens efter "flocken"...min lilla tjej!
Hon är så lätt att ha med sig...har man bara lite godis i fickan så går allt så fint :)
När vi kom till kontoret så la hon sig direkt för att sova och sen snarkade hon tills vi skulle hem :)

Igår var jag i Uppsala och jobbade...träffade Magnus och X:et...dom fick varsin mössa som dom sa att dom var glada över...dom hade i alla fall på sig mössorna i regnet :)
Mina små sötnosar...hihihi!

I tisdags fyllde jag i mina tatueringar igen!
Nu ska det väl sitta hoppas jag...när man för fjärde gången ska få färgen att fastan så börjar det göra lite ont...TYP!
När dom har läkt så ska jag gå och sola lite...ser lite blek ut nu...
Sen är det så skönt med värmen och så har jag inte ont i kroppen på några dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar