måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!

Jaha...
Då var det årets sista dag...hum...eller timmar...
Det har varit ett ganska bra år faktiskt...upp och ner som alltid men bra!
Har fått en del nya kollegor som jag bara ÄLSKAR! <3
På jobbet har det hänt en massa saker och vi bara växer :)
Min underbara bankmänniska har hjälpt mig att lägga om en del lån så nu ska det blir så fint så...kommer ta lite tid men kommer bli kalas! :)
Anders och jag med våra barn och djur kanske kommer komma lite närmare en "vanlig" vardag om vi har lite flyt.
Äta middag tillsammans varje kväll och jag får lyssna på hans snarkningar varje natt...hihi!
Om vi bygger hus ska vi i alla fall ha ett gästrum ;)
Dom sista dagarna på det här året har varit helt underbara och jag vill ha det så varje dag...den enda som saknats har varit lilla kissen :(
Emelie har limmat i mitt löshår så nu har jag LÅÅÅÅNNNGGGTTT hår...hihi!

Hur som helst så önskar jag er ALLA ett Gott Nytt År!
Love Ya! <3

Och så lite EGO-bilder...hehe! :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar