söndag 16 december 2012

Trött...

Julen 2010
Sjuk och trött!
Har galet ont i skallen och kroppen...snoret rinner och humöret är på topp...eller...NÄ!

Nadja är på kalas hos en tjej som heter Molly...super söt liten tös!
Visade sig att jag känner hennes pappa lite...vi har gått i samma klass på högstadiet ett tag.
Jag blir så imponerad över föräldrar som har barnkalas!
Jag har ju aldrig haft det eftersom Nadjas pappa och Linda brukar hålla i det...jag har lixom inte plats ...typ.

Ska väl hitta på något till middag kanske...tror det blir LAX!
Anders skottar/plogar snö så han slipper äta laxen...han kan få av resterna från igår när han kommer hem.
I morgon är det väl bara att älga upp och skotta snö på Vilan igen :)
Satan så snygg man kommer bli till bikinisäsongen drar igång!
Skulle helt klart behöva en sväng hos kiropraktorn oxå före jul :)
Helt sne och ont gör det...ska nog boka in mig till på fredag kanske...kan ju ringa och kolla i alla fall :)

Julen ska jag få vara med Nadja!
Vi ska vara hos Anders, Carro, Emelie och så kommer Anders päron oxå...ska bli supermysigt!
Jag och Nadja ska till min pappa en sväng på julafton och öppna paket med pappa, Martin (kanske My), Farmor och Farfar...får se hur det blir!
Men vi ska bara vara där mellan 12:00-14:30 sen ska vi tillbaka till Anders och vara med dom! :)

Nu när jag har skaffat mig en ny dator så får jag ju lov att uppdatera mig lite bättre här :)
Ha det gott så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar