tisdag 18 december 2012

Sängläge...

Har legat i sängen två dagar nu...skallevärk och magproblem.
Snoret försvann väldigt snabbt...skönt!
Ska troligen jobba i morgon i Uppsala sen måste jag sola på vägen hem så jag ser lite pigg ut till jul.
Skulle vara skönt för kroppen oxå med lite värme.
Ha ÄNTLIGEN bokat tid hos kiropraktorn!!!
På fredag är jag välkommen och det ska bli så skönt!!! Har haft lite för ont lite för länge nu...ingen!

Skönt med en trogen samarit som inte lämnar ens sida...Ticklan är bra hon...synd bara att hon inte lagar te åt mig ibland...men hon är ju lättlärd så det ska nog ordna sig! :) I år ska jag få fira julafton med Nadja...det har jag inte gjort sen vi separerade...men det har nog varit bäst så...
I år ska vi vara tillsammans allihopa...Anders, Kerstin, Thorelif, Emelie, Caroline, Jag och Nadja...
Nadja och jag ska iväg till pappa en sväng men vi blir bara där i ett par timmar för vi ska vara tillbaka hos Anders kl. 15 igen för att kolla på Kalle Anka tror jag och öppna paket!

På Juldagen har jag blivit LOVAD att jag ska få se på tv kl. 20 för då är det VS årliga modevisning och jag missade förra året.
Den är ju så häftig!

Och så vackra kvinnor...och JA jag är superavis!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar