måndag 3 december 2012

Snö!

Nu har snön kommit och det med besked!
Jag har får vara med och skotta snö i år :)

Idag har jag varit med Anette i Uppsala och vi har sandat och skottat snö.
Det va kallt som satan!
-18 grader i morse men jag har haft riktigt kul :)

Pappa har hört av sig i helgen också...ang julafton.
Jag och Anders började planera julen redan i september så det blev lite rörigt när pappa kom med sin inbjudan.
Anders är ju så klart inte bjuden...bara jag och Nadja...
Blev rörigt...Anders föräldrar kommer från Vadstena och ska fira julen med oss och vi ska vara tillsammans hela julafton var det tänkt.
Anders föräldrar, jag och Nadja och så Anders och hans barn.
Hum...vet inte hur jag ska göra riktigt...

Jag har fortfarande inte tränat på min gitarr...
Undrar vad jag är rädd för egentligen?
Jag får väl bestämma mig för en dag och tid bara och så sätter jag mig ner och spelar!
Som vanligt är jag rädd för att göra saker som jag inte är bra på eller kan.
Lättare att sjunga...det blir ju bra nästan varje gång :)

Nä nu ska jag krypa ner under täcket med min lilla hund och gosa...i morgon är en ny dag och nya utmaningar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar