söndag 23 december 2012

Snö!

Idag har jag varit i Märsta och kört liten maskin!
Har plogat, skottat och sandat...riktigt skoj!
Trivs riktigt bra faktiskt och betydligt trevligare än kontoret ibland...eller inte för att kontoret är trist men att ute har man inte lika mycket negativ stress!
Jag blir inte lika arg!
Men jag gillar ju att vara i Uppsala...åh...!
Svårt det där men jag gillar ju ALLA mina kollegor!!!

Jag har i alla fall haft det kalas idag!
Fick köra Polarisen...SJÄLV!!!
Tur att man har folk omkring sig som litar på en...hihi!

Anders underbara pappa har i alla fall lärt mig en ny ramsa :)
"En rap är en från magen kommande på läpparna vibrerande brakskit som förklarar att arslet gått i baklås"
Riktigt bra faktiskt!


Emelie och Nadja har klätt granen och lagt dit alla paketen...ett smart sätt att få klämma på alla klappar :)

Nadja ska sova inne hos Emelie i natt...får se när hon somnar...jag skulle behöva sova för 2 timmar sedan...suck.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan och sova lite tror jag!
Dödstrött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar