måndag 24 december 2012

Julafton!

Har varit en lång dag idag med besök hos pappa.
Jag och Nadja åkte dit vid 11-tiden och vi hade riktigt trevligt...Martin var där och Richard samt Farmor och Farfar.
Nadja fick en hel del fina presenter av Pappa, Farmor och Farfar, Marie, och mina bröder!
Nadja och jag fick en helt otroligt fin present av pappa...en resa vart vi vill i hela världen för max 50 000:-...helt galet!
Jag kunde inte hålla mig så jag började gråta och Nadja torkade tårarna!
Det var lite roligt att träffa alla faktiskt men My fattades ju...

Sen åkte vi tillbaka till Anders och firade jul med hela Familjen!
Har fått så mycket fina saker av alla!
Och jag är så tacksam över hur mycket vi bryr oss om varandra...<3
Sen är jag MÄTT :)
Har ätit så mycket god mat och av Farmor och Farfar fick jag ett te som smakar "saffransbulle"...SUPERGOTT!!!
Man blir ju inte lika tjock av det som av riktiga bullar :)

Dagen har inte blivit som jag trodde och det är jag glad för förutom att mamma är sjuk.
Men nu är jag helt slut...kommer sova gott inatt!
I morgon ska jag troligen ut och skotta snö och ploga om jag har tur. Men på annandagen ska jag vara inne med Nadja och bara vara mamma...mysig mamma som pysslar och bara gosar hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar